Sklep

piątek, 11 lutego 2011

SZAL- KID MOHAIR FONSECA nr 06 i MERINOS FINE ISPE nr 13

Szal wykonany z Kid Mohair FONSECA nr 06 i Merinos Fine ISPE nr 13, które kupiłam
w e-dziewiarka.
Zużyłam dwa motki mohairu i ok. 500m wełny merino "irrestringibile", czyli prać w niskiej temperaturze.
Druty tradycyjnie nr 8. Szal wyszedł bardzo miękki i delikatny. Zastosowałam kilka rzędów narzutów, aby uatrakcyjnić wygląd. Czerwień w tym wydaniu jest bardzo stonowana.
Wymiar 180czx52cm.
Mam nadzieję, że się Wam spodoba...
(nabrałam 60 oczek)





Przepraszam za jakość zdjęć, ale przy czerwieni strasznie trudno ustawić światło!!!

10 komentarzy:

  1. No to spiesz się z tym zdjęciem -narobisz smaka na nacieszenie oczu, a tu trzeba poczekać :) Twoje prace zawsze z przyjemnością podziwiam, często wielokrotnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. no to poczekam do jutra...)z niecierpliwością ogromną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny szal. Aplikacje zachwycające.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo efektowny :) Ta czerwień ma coś w sobie. Od dawna nie noszę tego koloru, ale z upodobaniem od czasu do czasu coś tam czerwonego wydziergam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny:) dzieło sztuki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od kiedy go zobaczyłam niemal codziennie wchodzę na bloga żeby sobie na niego popatrzeć :) Może to głupie ale ta czerwień tak mnie pozytywnie nastraja :) Jest cudny!!! Wszystkie prace to arcydzieła. Zazdroszczę takich umiejętności.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajmuję miejsce w kolejce po piękny szal.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Od kiedy znalazłam Pani bloga, podziwiam robótki i regularnie odwiedzam. Ten szalik jest śliczny!:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń