Sklep

piątek, 25 lutego 2011

SWETER- ANGORA NAKO nr 1182 i ANGORA KARTOPU nr K890

Połączenie dwóch nitek. Surowy projekt.....
Takie lubię najbardziej, bez udziwnień , prostota, minimalizm.
I tak już zostanie :))))


Pudełkowy fason, idealny do jeansów, rękaw o długości 3/4. Kolor czekoladowy, agrafka z e-dziewiarka (jestem maniaczką agrafkową :))
Druty nr 10, zużyłam dwa motki włóczki.


Najlepiej wygląda na ludziu, ale moja Mysza za nic nie chce mi pomóc :( ....
taka wdzięczność za matczyny wysiłek ;)  (a sweter jeszcze wilgotny, tak się śpieszyłam)

(Długość swetra 52cm, szerokość 42cm, szerokość z rękawami 125cm. Nabrałam 44 oczka, na wysokości 31cm dodałam po obu stronach po 40 oczek na rękawy)

Teraz zdjęcia wyglądają należycie. Zmieniłam obiektyw w aparacie i jest OK.
Nie sądziłam, że tyle może zdziałać małe coś.....

6 komentarzy:

  1. A tam od razy starość!!!I czekam na zdjęcia.
    Zainspirowałas mnie..mam nadzieje ze przytule jakieś twoje dzieło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do starości jeszcze Ci daleko ;)
    A dzieło będzie z pewnością fantastyczne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweter świetny,też uważam że prostota to jest to!Pozdrawiam.
    P.S.Moje dzieci też są niewdzięczne i za nic nie staną przed okiem aparatu,żeby mama mogła na bloga zdjęcie wrzucić....

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez najbardziej ulubiłam proste modele bez przesadyzmu, tak że mnie się tez bardzo podoba:)))

    OdpowiedzUsuń