Sklep

wtorek, 8 lutego 2011

Dzień....

Witam Was, moje Słoneczka :)
Zrobiłam sobie przerwę na malowanie paznokci, także uczynię wpis.
Mam jutro spotkanie z prawniczką, to muszę jakoś prezentować się, bo już i tak, wyglądam jak siedem nieszczęść.
Dzisiaj mam w planach skończyć COŚ :), jutro tylko filc i będzie gotowy. Zapewne domyślacie się co to będzie :) Planuję jeszcze jednego COSIA, a nawet dwa. Tylko nie wiem jak to wyjdzie, czy ten, którego pokażę jako pierwszego przypadnie Wam do gustu :). Ale gdybać nie będę.
Wtorek do południa był jeszcze do dupy, ale popołudnie już spokojniejsze i milsze. Chociażby telefon w sprawie pracy i oczywiście rezonans magnetyczny....to moje dwa priorytety, które wypadają 14 LUTEGO...
Może będzie szczęśliwy :)

7 komentarzy:

  1. MUSI być szczęśliwy:) Szczerze Ci kibicuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za priorytety.
    Pozdrawiam)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rób swoje COSIE a my będziemy podziwiać, a 14 lutego nomen omen na pewno okaże się szczęśliwą datą , czego ci życzę z całego serca:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie Twoje COSIE są piękne i niepowtarzalne.
    Będzie dobrze!!!Trzymam kciuki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki będzie dobrze!!
    :)

    OdpowiedzUsuń