Sklep

sobota, 12 lutego 2011

IGRASZKOWY KONKURS 15 marca 2011r. ZAKOŃCZONY

Kolejny Konkurs-Rozdawajka!
Rozstrzygnięcie 15 marca i ogłoszenie wyników losowania na blogu w godzinach wieczornych. 
Tym razem nagrodą jest szal w kolorze czerwonym. 
Opisany jest dokładnie w poście pt.:  
SZAL- KID MOHAIR FONSECA nr 06 i MERINOS FINE ISPE nr 13

Zasady:
  • umieść komentarz pod tym postem
  • jeśli nie posiadasz bloga, a masz ochotę wziąć udział w losowaniu pozostaw adres mailowy
  • informację o zabawie umieść na swoim blogu z adnotacją "Igraszkowy Konkurs"  
  • losowanie 15 marca

ZAPRASZAM !

83 komentarze:

  1. Ja nie mogę..następny piękny szal do zgarnięcia.. Ustawiam się i po ten na szczycie kolejki, zaraz zamieszczam info:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy ja dobrze zrozumiałam? Następne cudo jest do zdobycia?
    Serdecznie Cię pozdrawiam i w kolejce się szybko ustawiam, bo mam wilczy apetyt na tę czerwień.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny śliczny szal... Tutaj również się ustawię :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się Małgosiu rozszalałaś z tym rozdawaniem,też się ustawiam w kolejce bo jest piękny:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. dopiero co znalazłam Twojego bloga, przejrzałam go skrupulatnie i powiem krótko jestem fanką tych cudeniek, które wytwarzasz i mam ogromną nadzieję, że uda mi się wygrać
    cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. No no no, rozpuszczasz nas po prostu.
    Znowuż moja ulubiona książka mi się skojarzyła czyli "Polowanie na Czerwony Październik". To ruszam na łowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna czerwień! Z chęcią bym taki nosiła :) także czekam losowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejne cudeńko... Również się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko i córko ! Kolejny raz zaniemówiłam i grzecznie się ustawiam w kolejce .Pozdrawiam :)ela7273@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale czerwoniutki:) sliczniutki. aluzjailuzja@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobry Wieczór

    Czerwony to symbol namiętności więc i mój e-mail u Igraszki zagości.

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiałam te włóczkę na innym, jak się teraz okazało Twoim dziele więc chętnie ustawiam się w kolejce a "nóż widelec się uda" i swoją zakupioną włóczkę przeznaczę np. na tunikę , która tak mi się podobała

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolorek;)
    Ustawiam się do kolejki;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dołączam i ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ustawiam się i ja, bo te czerwoności są wyjątkowo piękne:))

    zapraszam na mój blog po wyróżnienie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne ... usstawiam się w kolejce. Może mi się poszczęści ... Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny!!!! I na dodatek w moim ulubionym kolorze!!!!
    http://robotkowetoiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. tu również ustawię się w kolejkę :) piękne rzeczy popełniasz, chyba zacznę zaglądać częściej :)

    kinga_w206@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. piekny... Ja rowniez ustawiam sie w kolejce;)

    pozdrownienia,Michasia

    OdpowiedzUsuń
  20. ewa15_85@o2.pl


    Słitasny ja również poproszę

    OdpowiedzUsuń
  21. staje grzecznie w kolejeczce :)))))
    aldi

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny ! wytworny:)
    Może mi szczęście dopisze:)
    ulmich@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna autorka i piękne prace ! Pozazdrościć talentu !
    Także stanę w kolejce :)
    olar4@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Uroczy szal w krwistym kolorze, to stanę w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  25. Po prostu piękny:)
    miszel17@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  26. Pani Małgosiu! Zupełnie przypadkiem trafiłam na strony, których jest Pani autorką. Jestem pod wrażeniem Pani wspaniałego talentu, ogromnej pracowitości, konsekwencji w działaniu. Jest późny wieczór, a ja wpatruję się w "cudeńka" , które Pani stworzyła. Z podziwem też czytam te igraszkowe wpisy i opisy....Myślę , że nie tylko na oglądaniu i podziwianiu się zakończy. Zainspirowała mnie Pani swoją "igraszkową pasją" do tego, żeby wyciagnąć z szuflady druty i szydełka i spróbować coś sobie przypomnieć......niestety narazie na bardzo niskim poziomie . No , ale ......może sklecę na początek jakiś prosty szaliczek. Nie podaję swojego adresu, bo nie piszę w tym celu , żeby zdobywać wyróznienie. Dla mnie nagrodą jest już to , że mogę czytać to co Pani pisze i pokazuje na zdjęciach. Bedę tu zaglądać .... Pozdrawiam i życzę dużo zdrówka oraz kolejnych pięknych prac - ANNA

    OdpowiedzUsuń
  27. piękna rzecz kolor urzeka a wykonanie zachwyca
    pozdrawiam
    majlena5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Pani Aniu proszę o kontakt mailowy malgorzatadrozd@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Idealny dla mojej mamusi.

    wiolka.w@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapisuje się i ja .Pozostawiam mojego mejla
    agnieszka_golba@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna, ustawiam się w kolejce:-))
    rwiatrowska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Ustawie się z co tam...choc niema szczescia do losowan.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękniusi i wyjątkowy! =}
    Pozdrawiam
    keisa88Vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. kolejny cudny szal, gdyby nie rozdawajka nie poznalabym Twojego bloga, a tak jest rozreklamowany wszedzie :) znowu sprobuje szczescia jak inni, usciski* kaska

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna energetyczna czerwień - nie sposób jej ominąć! Zapisuję się: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Zapisuję się, ale nie mam jeszcze bloga:
    linus9@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. zapisuję się i ja :) pozdrówka z edzia-goodies :)

    OdpowiedzUsuń
  38. własnie skonczylam szycie plaszczyka i czetnie przygarne to pasujace do niego cudo
    agulek.4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Może i trudno ustawić światło, ale kolor piękny!
    julicha@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękny, prawdziwe cudo :)

    agulka_p@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Wspaniały szal, nie mam bloga ale chętnie wezmę udział w zabawie. Zostawiam maila.

    renatap3@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. piekny jest

    illion@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Czytuję Pani bloga z zaciekawieniem, a szal mi się bardzo bardzo bardzo podoba. zapisuję się
    ilonastepnik@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Też chcę takie piękne cudo :)
    melangell@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Całą zimę szukałam (bezskutecznie!) fajnego czerwonego szala:)) Kto wie, może na wiosnę mi się poszczęści, link zostawiam na moim blogu o decoupage.

    OdpowiedzUsuń
  46. OJ, i ja się ustawię, bo szalik śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  47. Kolor cudny, na poprawę nastroju. Zapisuje się znowu... do skutku;-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Przepiękny szal o cudownym kolorze.chętnie wezmę udział w losowaniu.ela7@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Przepiękny szal, przepiękny kolor. Jest cudny jak marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękny szal... A ten kolorek... Rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  51. śliczny szal:)) zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  52. O jaki sliczny szal
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Takie cudo!! I ja się ustawiam w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ten szal jest tak cudny, że będzie mi się śnił. Właśnie założyłam bloga, na którym jeszcze pusto, ale zapisuję się i umieszczam link (jak mi się uda, bo jeszcze nie mam wprawy w obsługiwaniu tej stronki). Jak wygram, będę najszczęśliwszą osobą pod słońcem.

    OdpowiedzUsuń
  55. Prześliczny, kolor marzenie staje w rzadku po to cudo z miłą chęcią

    OdpowiedzUsuń
  56. cudeńko,to ja się też piszę

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękny...
    buniek63@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Szal jest rewelacyjny, chętnie go przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  59. Zakochalam sie w twoich robotkach :) ustawiam sie w kolejce i licze,zemoze kiedys szczescie dopisze zdobyc jedno z twoich caceniek :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Cudo. To ja też się zapisuję.
    zitto_0@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. kocham czerwony, jest taki piękny. może wygram... :) Cudowny szal.

    OdpowiedzUsuń
  62. Przepiękny szal! Czerwień to kolor numer jeden w tym sezonie! Pozdrawiam
    trabaya.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Może uda się tym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Poigram z losem,może będę miała szczęście :)Pozdrawiam z Lublina

    OdpowiedzUsuń
  65. Coś pięknego.Ustawię się grzecznie :O)

    OdpowiedzUsuń
  66. prześliczny, dopisuje sie do kolejki chetnych

    OdpowiedzUsuń
  67. Piekny szal,chetnie bym sie takim otulila wiec staje w kolejce:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  68. śliczny jest... łudzę się, że byłoby mi w nim ładnie :) może mi się uda wygrać...

    OdpowiedzUsuń
  69. bajeczny ładunek enegii konieczny/niezbedny w czasie przedwiosnia gdy wszedzie jeszcze szaro i buro
    przepiekny jest jak wszystko inne tutaj
    a moze mi sie uda......
    aleksandra.kutyma@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Talent w czystej postaci! Nigdy nie stworzę takich dzieł- może decoupage albo karteczkę scrapową... Ale druty, szydełko- wyższa szkoła jazdy! Ale móc nosić takie cudeńko... Sama przyjemność! Nie mogę się powstrzymać, by nie podać adresu... duszka83@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. Wszystkie prace piekne,podziwiam osoby posiadajace talent i umiejace to wykorzystac,zreszta sama maluje i kocham to co robie..Ten szal jest przepiekny...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  72. Zostawiam adres\sory przeoczyłam\grazyna699@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. ja również podpisuję się pod tymi pochwałami, moja krajanko jak zwykle zjawiskowe okazy złoto nie paluszki, pozdrawiam aik76@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. śliczny szal-naprawdę!, też się zapiszę;)

    OdpowiedzUsuń
  75. Śliczny ten szalik. Również zostawię adres mailowy: jreserved@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  76. ...na złamane serce, na łabędzią szyję,
    szal ramiona okryje...
    jego czerwień makowa rozgrzeje każdego,
    doda blasku do życia burego...
    camel_bal@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. Piękny szal :) Zostawiam swój mail z iskierką nadziei ;)
    kazika11@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. To i ja macham w nadziei na wygraną ;) sparkle_@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. To i ja sie dopisuje w ostatniej chwili:)

    OdpowiedzUsuń