Sklep

wtorek, 1 lutego 2011

Dzień...

Nie wiem co się dzisiaj ze mną dzieje.....ogarnęła mnie jakaś niemoc. Nie mam na nic siły, nawet drutami nie mogę machać.
Dopadła mnie chyba nerwica...............................................................

Ale COŚ znalazłam  i już mam pomysł dla Wiki....


Troszkę kiepskie zdjęcie, ale po mojej modyfikacji modelu zrobię w końcu sobie sweter....i chyba zacznę projekty-wykroje robić  na kalce technicznej, może ułatwi drutowanie :)

No właśnie- DLA SIEBIE - kupiłam śliczne wełenki i mohery, dla Wiki piękne cieniowane...
Tylko rąk mi brakuje :(
I to się nazywa embargo??....dawno poszło w las. Nałóg jest straszny, ale przynajmniej nie składam ich do pudełka, jak często bywa, tylko przerabiam. Zastanawiam się jak zwiększyć swoją  wydajność :)

PS. zamówiłam dzisiaj Kid Mohair z Adriafilu dla Wiki, w kolorze turkusowym, do połączenia z BFL 4-ply ....ciekawa jestem.....podobno jest boski

3 komentarze:

  1. Ja też uwielbiam piękne włóczki, piękne dzianiny i też lubię czasem zmodyfikować wzorek do swoich potrzeb :)
    Pozdrawiam Betty

    OdpowiedzUsuń
  2. Na chwilową niemoc albo przesyt każda z nas chyba cierpi. Moja najdłuższa niemoc w drutowaniu trwała kiedyć ...z 5 lat.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo bardzo Małgosiu dziękuję za rady ,na pewno będę teraz tak robić.Życzę Ci powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń