Sklep

poniedziałek, 21 lutego 2011

SWETER- MOHAIR KIDDY'S ISPE nr 024 i ALPACA LACE nr 1419

Sweterek z mieszanki dwóch włóczek. Jest niesamowicie miękki i delikatny, w kolorze morza- turkus i zielony melanż. Robiony na drutach nr 8, na okrągło, z luźnym dekoltem, który powstał z dodania dwóch oczek po środku robótki. Rękawy proste, robione oddzielnie.
Zużyłam dwa motki Kiddys-a czyli 50g  i jeden motek plus ciut Alpaca Lace - 50g.



informacje dla mnie (nabrałam 100 oczek- mogło być mniej, na rękawy po 44 oczka- powinno być mniej, dlatego robione od góry, spuszczałam na całej długości po 5 oczek z obu stron)

5 komentarzy:

  1. Mówiłam że wyjdzie pięknie.
    Tylko pozazdrościć Ci tempa kochana :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podziwiam Twoją pracowitość,kiedy Ty to wszystko robisz?
    piękny sweterek!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Naprawdę robisz to na oko? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na "OKO"....nie umiem inaczej :)
    zawsze coś wyjdzie, lepiej gorzej, ale jest....wieczna improwizacja :)

    OdpowiedzUsuń