Sklep

czwartek, 17 lutego 2011

Dzień...

Witam Wszystkie moje dziergające i nie tylko. Przede wszystkim chciałbym podziękować za wyróżnienie i za miłe komentarze. Mam kłopoty, zmartwienia i po prostu nie mam na nic siły. Szlag mnie trafia..... jest praca, to ja nie mogę, bo umowa o zakazie konkurencji. Jak będę mogła pracować, to pewnie pracy nie będzie. Wyć mi się chce, bo przecież bez pracy, nie da rady żyć i funkcjonować.
I na dodatek odebrałam wynik rezonansu magnetycznego, to już masakra. Załamałam się. Dziwię się, że ja jeszcze chodzę. Także zapisałam się do lekarza na środę, oczywiście jakby nie było, na listę dodatkową :), przecież u nas inaczej nie można :/................
Głowa mi pęka od wszystkiego, ale wiem, że każdy ma swoje problemy i pewnie poważniejsze, a ja tu wynurzenia robię, ale przynajmniej sobie popiszę, to troszkę mi ulży.
Także proszę o wybaczenie za milczenie.....
Dziękuje raz jeszcze i pozdrawiam gorąco z zimnego Lublina
małgosia

10 komentarzy:

  1. Dużo, dużo zdrowia i uśmiechu życzę. Przesyłam dużo dobrej energii i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Janeczko "nie dziękuję":)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymaj się Małgosiu, trzeba wierzyć że wszystko będzie dobrze.
    Pozdrawiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cierpliwości życzę w tym trudnym okresie. Proszę się nie denerwować i pomyśleć, ze niektórzy mają jeszcze gorzej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Po to tu jesteśmy, żeby Cię wysłuchać. Przytulam i pozdrawiam "sąsiadkę"!!!!
    P.S. Mieszkam 200 km od Lublina na północ:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymaj się dzielnie Małgosiu, niech zima będzie na zwenątrz a w sercu ciepełko i spokój! pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. przytulam, pozdrawiam, będzie dobrze :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Przytulam Cię mocno i serdecznie.Wierzę, że Twoje kłopoty zaraz się skończą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzisiaj jest źle , ale jutro bedzie dobrze. Trzeba tyklko chwilę poczekać. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  10. Małgosiu głowa do góry,nie poddawaj się,będzie dobrze.pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń