Sklep

środa, 9 lutego 2011

IGRASZKOWY KONKURS 1 marca 2011r. ZAKOŃCZONY


 Witam!
 Już wspominałam o Rozdawajce :)
  U mnie nazywać się będzie: Igraszkowy Konkurs.

      Zasady są proste:
  • umieść komentarz pod tym postem
  • jeśli nie posiadasz bloga, a masz ochotę wziąć udział w losowaniu pozostaw adres mailowy
  • informację o zabawie umieść na swoim blogu z adnotacją "Igraszkowy Konkurs"  
  • losowanie 1 marca
  • ogłoszenie wyników wieczorem na blogu  


    ZAPRASZAM do zabawy!
    To nie koniec. Za kilka dni następny Konkurs :)
    1 marca do wygrania jest szara etola, wykonana z włóczki moherowej z aplikacją z wełny czesankowej.

    Opisana jest dokładnie w poście pt.: "ETOLA- Kartopu Firenze Tiftik nr 930. 

66 komentarzy:

  1. Zakochałam się w tym cudeńku i już się zapisuję!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. przepraszam za zmianę nazwy zabawy, ale zostałam zganiona przez mojego recenzenta ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ustawiam się w kolejce :)Co prawda jeszcze niczego nie wygrałam, ale grzechem byłoby nie spróbować toż to istne cudo :*** malgdyl@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Takiej gratki nie sposób przepuścić. Nie szczęści mi się w... , w... i w..., to może u Ciebie się uda? Już zamieszczam regulaminowe zdjęcie z adnotacją u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też się zapisuję,też mi się nie udało jeszcze nic wygrać,ale kto nie gra ten nie wygrywa.
    Szal jest cudny.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusisz koleżanko, kusisz :) Jakby nie nazywała się ta zabawa, ja się zapisuję, a co tam! Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  7. zapisujcie się Drogie Koleżanki :)
    ja szykuję następnego COSIA

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta etola się do mnie uśmiecha,
    oj, uśmiecha.
    Zapisuję się i mam nadzieję,
    że nie będę miała w losowaniu pecha:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj bratnia duszo! Ja też nie korzystam ze schematów wykonując swoje prace. Staję więc w kolejce i liczę na szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapisuję się!
    wonka_83@tlen.pl
    Pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudo masz do rozdania, więc się zapisuję :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna rzecz.Podpisuję się z nadzieją na wygraną.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna robota, ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak eto9la cuda tez ustawiam się w kolejkę.
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. tego nie można przegapić - istne cudeńko, szybiutko się ustawiam w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudeńko.Ogladam bloga codziennie.

    OdpowiedzUsuń
  17. no i z wrażenia nie podałam adresu magda2311@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. poprostu piękny!! i te kolory roman_mat@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. oj, piękne. Nieśmiało staję w kolejkę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatni będą pierwszymi ? Ja też ustawiam się w kolejce po to cudo :)Pozdrawiam ela7273@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam ponownie :)

    Dla takiej szarości i mój e-mail tutaj zagości.

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudo!!! miło by było wygrać...:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ustawiam sie w kolejce po to cudeńko. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ustawiam się w kolejce.
    http://robotkowetoiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Będę o niej śnić...............Cudna........Ech!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ach, piękne i cudaśne, do tej pory szczęścia nie miałam, może tym razem się uda :)

    kinga_w206@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. O!!!
    Jakie cudo!!!
    Piękne kolorki, piękny wzór, piękna etola w każdym calu!!!
    Zapisuję się z ochotą i ogromną nadzieją ;o)
    Już wkrótce i u mnie rozdawajka z okazji urodzin bloga
    pozdrawiam cieplutko
    jagusia

    OdpowiedzUsuń
  28. Niezwykły talent!!! Myślę że każda kobietka chciała by mieć takie cacko w swojej szafie:)
    bluangel@o2.pl
    Ps Czy aplikacje są przyklejone ? wrobione ? a może przyszyte?
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem tutaj pierwszy raz i urzekł mnie Twój blog.
    Piękne,unikatowe prace ! Jestem pełna podziwu!
    ulmich@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudeńko! zazdroszczę talentu!
    olar4@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Super ,coś wyjątkowego:)
    Miszel17@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  32. jak widze takie piękne rzeczy to aż mi sie serce kraje że ja tak nie umiem ;) śliczna rzecz masz magiczne ręce. pozdrawiam
    majlena5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Czy taka szara etola zamieni moje szare życie na bardziej kolorowe? Wierzę, że tak...
    maryska120@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudo po prostu, jedyne w swoim rodzaju i do tego z dodatkiem mojego ulubionego turkusowego koloru... katska7@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. cudo.

    wiolka.w@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Eh.... Szal naprawdę śliczny. ja oczywiście jeszcze nigdy w zadnym losowaniu nic nie wygrałam, ale może.....:)
    melangell@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. To naprawdę cudeńko:)
    A może dopisze mi szczęście i będę miała piękny dodatek do kreacji w której wybieram się na wesele.
    zofwys1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. A może mnie uda się zdobyć to piękno, które posłuży mi dwojako. Raz jako etola, a drugi jako chusta lub narzuta do wózka w zimne dni dla mojego małego synka.
    awysocka11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. justyna1 justynawolny@interia.pl22 lutego 2011 15:50

    zapisuję się i ja Justyna justynawolny@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. jestem oczarowana...
    pozdrawiam
    mimi27@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestem pełna podziwu i szacunku dla Pani zdolności. Zazdroszczę talentu i pasji. Wyczucia smaku i koloru. Dzięki takim osobom nie grozi nam zniknięcie z powierzchni Ziemi rękodzieł :) Pozdrawiam.
    Beata
    proszko@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Etola jest przepiękna, rozmarzyłam się...

    lizzie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Przecudna i inspirująca:-)
    rwiatrowska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. I Ja i Ja stane w kolejce po takie cudo.
    Pozdrawiam Karina
    wikifiki13@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Przecudny szal! Kolory - jak dla mnie - najwspanialsze z możliwych! :-) Ustawiam się w kolejce... :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Zachlanna jestem...dopisuje sie i do tego konkursu.pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  47. A, co się tak będę czaić - podoba mi się ten szal i też się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Też z chęcią stałabym się właścicielką tego szala'-)

    OdpowiedzUsuń
  49. cos pieknego! pasowalby idealnie do mojej nowej czapki w tych kolorach z turkusem, musze sprobowac szczescia :)
    pozdrawiam***** kaska

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudne! Zazdroszczę talentu! Ja nawet nie wiem jak się druty trzyma

    a.filipowska@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękny szal. Takiego jeszcze nie widziałam. Może tym razem się uda... Serdecznie pozdrawiam. Życzę dalszych ciekawych prac.
    asiawat@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Byłoby miło otulić się tym szalem - zgłaszam się: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. może mi się poszczęści... byłoby mi tak ładnie... i cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  54. rzeczywiście cudeńko! Gratuluję talentu i pozdrawiam serdecznie :)

    caribena@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Naprawdę piękna fachowa robota - ubiór ten kojarzy mi się z tym jakże szykownym i niedocenionym stylem ubierania się kobiet z lat 80. Zapewne kobiety ubrane w tak urocze stroje uwodził słynny polski casanova i uwodziciel pan Kałamaga znany lepiej jako fanfan / Tulipan. "Niby tak a niby nie - nieustanne zwodzisz mnie. Niby chcesz a niby nie - nie chcę dłużej, czekać więc powiedz tak lub powiedz nie - już nie dręcz mnie." electric_heidi@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękna rzecz, chciałoby się taką mieć... :)
    katarzynasulej@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. wspaniałe!
    marta187.ch@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Cudeńko takie mi się marzy ;]

    ivanotta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  59. śliczności istne
    agama123@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. naprawdę ładny
    green@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. super;)
    mika19@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Cudo etola:) :*
    edytka.ss@o2.pl

    OdpowiedzUsuń