Sklep

piątek, 8 kwietnia 2011

PONCHO- ANGORA RAM nr 3088 i ANGORA CLASSIC YarnArt nr 944 cd.

Poncho otrzymało tradycyjnie aplikację z wełny czesankowej. Ostatnio nabyłam przepiękne melanże, aż się chce pracować i tworzyć. Zdjęcie nie oddaje uroku aplikacji jak również dzianiny i pomimo mojego psioczenia na angory, efekt końcowy zachwycający. Oczywiście dla mnie:)
Przy szyi jak również dół poncho wykończyłam szydełkiem, bodajże nazywa się to półsłupkiem.
Uwielbiam wykończenia szydełkowe, nadają dzianinie charakteru.


      
Poncho cena 139,00PLN- SPRZEDANE


11 komentarzy:

  1. Świetny prototyp - dzieło samo w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś niesamowita! Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne... jak zwylke zresztą u Ciebie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne,piękne cóż można więcej napisać:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rany jakie to cudne...no ale póki co drugiego zamawiac nie będę. Jeszcze mi się pierwsze nie znudziło :O)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny wyszedł ten ponczek :) bardzo podoba mi się kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie było mnie kilka dni, a po powrocie zastaję kolejne cudne robótki?
    Śliczne poncho .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń