Sklep

piątek, 8 kwietnia 2011

PONCHO- ANGORA RAM nr 3088 i ANGORA CLASSIC YarnArt nr 944

Poncho skończone.... Poproszono mnie o zrobienie narzutki-poncho z moheru Vivaldi. Próby dokonałam na tańszych moteczkach.
Robiłam do tej pory tylko i wyłącznie z prostokątów, jednego lub dwóch. Teraz zrobiłam na okrągło, na drutach  KP na żyłce nr 8 z e-dziewiarka.
Połączyłam dwie nitki włóczki, bo chciałam, aby szybko robótka przybierała na wielkości.
Oczywiście sierota boska zakupiłam włóczkę chyba w zaćmieniu mózgu i ogarnięciu pomroczności jasnej.
Angory Ram nie znoszę, a Angora Classic żre żywcem. Aby nie było końca mej głupoty, to na dodatek kolor Angory Ram okropnie popielaty, gołębi w niebieski wpadający, brrrrr. Musiałam koniecznie złagodzić szlachetnym wyglądem, a takowy posiada Classic. I takim to sposobem powstało całkiem, całkiem poncho.
Wymiar w najszerszym i najdłuższym miejscu, na połowę złożone 64cmx92cm. Nabrałam 64 oczka.
Na razie schnie, tak więc zdjęcia jutro...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz