Sklep

poniedziałek, 21 marca 2011

SWETER- SARAYLI ROZETTI nr 104-03

Sweter nawet, nawet. Wczoraj już klęłam, ale jak rano wstałam, to o dziwo posłałam w jego kierunku uśmiech. Włóczka okropna, bezapelacyjnie do odstrzału. Ilość węzełków jest przerażająca. Tak wiem, luźny splot, ale to nie jest wytłumaczenie na jej rwanie. Przeszła samą siebie :)

Rozmiar 38.
Nabrałam 52 oczka, przerobione ściągaczem 2 na 2. Wysokość ściągacza 30cm. Po osiągnięciu takiej wysokości dodałam po trzy oczka po obu stronach przerabiając dżersejem. W ten sposób utworzyło się kimono. Następnie po obu stronach dodałam kolejne 50 oczek na rękawy. Długość rękawa 60cm. Po osiągnięciu 27cm, zamknęłam pośrodku 50 oczek na dekolt. I tym o to sposobem dobrnęłam do pleców. Lustrzane odbicie tylko, że zamykanie oczek. Pozostaje już tylko zszycie boków.....
Zużyłam 3 motki. Druty nr 8.

Zostały jeszcze dwa motki nieszczęśnicy, więc szybko wrzuciłam na druty nr 10 i robię komin.



UWAGA: ROZCIĄGA SIĘ PODCZAS NOSZENIA!!! dostałam info od córki....