Sklep

wtorek, 15 marca 2011

Losowanie Igraszkowego Konkursu z 15 marca

...nadszedł moment losowania. Robię to teraz, bo mam ciut robótki.
Dziękuję wszystkim osobom odwiedzającym, które zostawiły swój ślad i przepraszam, nagroda i tym razem jest jedna. Z bólem serca przystępuję do losowania, ale od razu zaznaczam, niedługo ogłoszę kolejny konkurs.
Nie smućcie się :)





Zaczynamy........
  Losuję i......



Wygrywa los: Kasia- J'adore Knitting

Serdecznie gratuluję. 
Kasiu proszę o kontakt. Mój adres mailowy jest zamieszczony na blogu.

16 komentarzy:

  1. Gratuluje osobie która wygrała :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wygrałam, a taki apetyt na ten fant miałam:(
    Kasi gratuluję:)
    Tobie za emocje dziękuję.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i nie udało mi się:(((
    Dla zwyciężczyni serdeczne gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasi gratuluję i już myślę o zapisaniu się na następne losowanie;-)
    Oj, tak będę się zapisywać do skutku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Kasi! Szczęściara!!! :)
    W takim razie czekam na następne cukierasy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęściara to mało powiedziane ! Moje gratulacje dla Kasi :)ela

    OdpowiedzUsuń
  7. ale szczęściara:) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  8. mówiłam że pechowiec ze mnie:(
    Gratuluje Kasi!i dziekuje za fajna zabawe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasi gratuluję! I zazdroszczę :O)

    OdpowiedzUsuń
  10. eh, jaka szkoda... gratulacje dla zwycięzcy :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje wygranej i cieszę się razem ze zwyciężczynią, chociaż zawsze szkoda, że to nie ja;p bo szalik ma naprawde piękny motyw:)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo dziekuje!!! przesliczna wygrana, takiej slicznosci sobie sama nie zrobilabym, ale sie ciesze! odezwe sie wieczorzm, obudzone dziecko "pomaga" mi w stukaniu na klawiaturze, dziekuje serdecznie************ Kasia

    OdpowiedzUsuń
  13. gartuluję zwyciężczyni, to niezwykła radość posiadać w swojej szafie cudeńko, które wydziergała Małgosia - wiem coś o tym, bo dostałam od Małgosi przepiekną szarą etolę!!! jeszcze raz tu za nią dziękuję - szczęściara ze mnie, prawda? ;) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń