Sklep

niedziela, 23 stycznia 2011

SZAL- KID MOHAIR CONFETTI nr 07

Wczoraj, jak pisałam wcześniej, skończyłam szal. Wyszedł delikatny jak mgiełka. Cekiny w kolorze złota skrzą się na jego tle.
Zużyłam trzy motki po 25g- 125m. Druty nr 8, nabrałam 55 oczek. Niestety, a może "stety", każda włóczka zachowuje się inaczej i w tym przypadku można było dołożyć kilka oczek więcej. Skład: 40% KID MOHAIR - 20% POLYAMID - 35% POLYESTER. Wymiar:180cmx45cm. Tylko niepotrzebnie zmoczyłam po skończeniu, ale mam już taki nawyk- Lenorek mniam...mniam :))), wystarczyło delikatnie musnąć żelazkiem.

Zaraz idę zrobić aplikację i zdjęcia . Także niebawem za jakieś dwie godziny :/ wrócę. 






A wczoraj zaczęłam chustę i siedziałam do 6-tej rano......
Postanowiłam, że wyrobię włóczkowe resztki, czyli niekoniecznie resztki po kilka metrów, tylko zaczęte motki. 
I tym sposobem powstaje piękna cieniowana chusta z Moher Alize Super Kid nr 10. Zrobiłam połowę, ale wizualną połowę....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz