Sklep

niedziela, 11 grudnia 2011

ROCZNICOWY IGRASZKOWY KONKURS 1 stycznia 2012r.

Przez  zawirowania związane ze zdrowiem, spóźniłam się z uczczeniem Pierwszego Roku Blogowania.
Zatem ogłaszam w dniu dzisiejszym "Rocznicowy Igraszkowy Konkurs".
Wylosowana osoba otrzyma chustę z aplikacją.


Zasady:
  • umieść komentarz pod postem wraz z adresem kontaktowym
  • dołącz bloga do obserwowanych
  • informację o zabawie podlinkuj i umieść na swoim blogu z adnotacją
    " Rocznicowy Igraszkowy Konkurs  1 stycznia 2012r."  
  • losowanie 1 stycznia 2012r.
  •  
    ZAPRASZAM DO UDZIAŁU W KONKURSIE!!!

40 komentarzy:

  1. hurrra! jestem pierwsza :) Gonia, życzę Ci wielu wielu takich rocznic a sobie takich prezentów z tej okazji :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ustawiam się w kolejeczce po to cudo :-)

    Pozdrawiam
    http://mojepasje-betinaa40.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, ale cudo! biorę udział, trzymaj kciuki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłaszam się! lecę wkleić na bloga, bo w obserwowanych to mam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu...mieć coś zrobionego przez Ciebie to dopiero musi być COŚ!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też z przyjemnością wezmę udział w zabawie.
    Chusta piękna!

    OdpowiedzUsuń
  7. http://haneczkowe-zabawy-z-robotkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękna chusta
    z reszta jak wszystkie rzeczy tutaj
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Chusta bardzo mi się podoba,może mi się poszczęści:))Od jakiegoś czasu już Cię obserwuję,dziergasz piękne rzeczy :))

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja się ustawiam w kolejce po takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapoluję z dziką pasją na to cudo: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. skromniutko ustawiam się na końcu kolejki ;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna :) uwielbiam chusty :) banerek dodany :)
    http://agpeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję rocznicy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. blog obserwuje od poczatku i kocham te Twoje chusty wiec staje jak najszybciej po to cudenko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowna chusta!:) Gratuluję okazji i życzę sukcesów w dalszym blogowaniu:)
    http://starakroliczyca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Chusta jest piękna zgłaszam się.
    http://zzielonegokufra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje chusty zawsze mi sie podobały -staje w kolejce :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakżebym mogła nie ustawić się w kolejce po tak piekną chustę??? Obserwujuę juz od dawna i staram się w miarę regularnie tu zaglądać:)) Wesołych Świąt!!! http://robotkowetoiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo proszę, dołączam do kolejki pragnących...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna piękność! Nie mam co zwlekać,zapisuję się i próbuję swojego szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna chusta, również staję po nią w kolejce :)
    Pozdrawiam serdecznie ! :)
    http://amarantart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne prace, chusta marzenie, chciałabym być jej właścicielką. Gratuluję super bloga i talentu!
    http://mojakopalniapomyslow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Prawie przegapiłam :-)))
    Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy! Życzę wielu kolejnych rocznic i tony pomysłów na kolejne włóczkowe cudowności.
    Oczywiście zapisuję się do zabawy,serdecznie pozdrawiam,Maja

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluje rocznicy i ustawiam się w kolejce :-)
    zapraszam do mnie na anielskie candy na http://kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  26. Chusta jest cudna, chętnie ją przygarnę :).
    a.m.math@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  27. Chusta jest zapierajaca dech w piersiach !! Cudo!! Zgłaszam sie pomimo ze niestety nie posiadam bloga,ale podaje mojego meila : acra@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. beautiful ♥ ♥ ♥ I hope for the best

    OdpowiedzUsuń
  29. Boże jakie to piękne!!! Koniecznie się zapisuję :) Sczesliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  30. O rzesz kurde ale sliczne, ze też ja wcześniej tego bloga nie znalazłam. Dołączam do chętnych, wszystkie warunki spełniłam

    OdpowiedzUsuń
  31. przpiękna chusta:)
    chętnie się zapiszę:)
    pozdrawiam ciepło
    www.dzielamadame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. bloga nie mam ale jestem cichym regularnym podglądaczem i chętnie się zapisuję , może będę miała szczęście i wylosuję to cudeńko ...
    pozdrawiam Marzena z P.T.

    OdpowiedzUsuń
  33. Witaj Gosiu piękne masz robótki , blog mam od 7 dni uczę się go prowadzić he he , zapraszam na dziergadełka marty ,zapisuję się na Twoje Candy robię to pierwszy raz jako blogowiczka >z okazji Nowego Roku 2012 życzę wszystkiego najlepszego ...Marta

    OdpowiedzUsuń
  34. zapisuję się na Candy ;) nie jestem anonimowa , jak wyżej zrobiłam wpis , no uczę się dopiero i dlatego wychodzą mi głupoty he he ..Marta

    OdpowiedzUsuń
  35. Małgoniu, jestem wielbicielką Twoich cudowności.
    Biorę udział w zabawie, a jakże :)
    Pozdrawiam, Jola.

    OdpowiedzUsuń
  36. Oj, marzę ja o czymś od Ciebie, choć szanse marne, to w ostatniej chwili się dopisuję:)

    OdpowiedzUsuń