Sklep

środa, 5 października 2011

CARDIGAN- FORBAN INTER-FOX nr 005

Dziergam, dziergam i dziergam....i chyba się zadziergam ;)
W końcu wymęczyłam korpus, wypłukałam w Eucalan, rozłożyłam i schnie. Jutro zacznę rękawy, tylko nie wiem, ze ściągaczem, czy bez, do wywinięcia.
Zaczęłam również chustę z Filigran Lace Zitron . Sam miód dla rąk :)
A wracając do Forban, świetna włóczka pomimo dużej zawartości akrylu. Kolor jasny jeans,
z przeplatającymi się nitkeczkami w kolorze zielonym, żółtym i granatowym.


12 komentarzy:

  1. Myślę że idealnie byłoby z wywinięciem.Do tego taka mała patka z zapięciem ;)Ale ze ściągaczem....mimo wszystko :)
    Pozdrawiam i zdrówka niezmiennie życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze podziwiam i zazdroszczę umiejętności.
    Cuda tworzysz!
    Pozdrawiam serdecznie i życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się super.Sugeruję ściągacz jak na dole. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj widzę Małgosiu, że wracasz do formy, znów kilka prac w toku, jesteś niesamowita!
    a ja rzeczywiście nieco zmieniłam kolor włosów :) fryzjer poszalał i mam rudości, kasztany i brąz na głowie

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się extra sweterek!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawie to wygląda...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię tę włóczkę. Ciepła i miła. Bardzo jestem ciekawa efektu końcowego. Pewnie to mnie popchnie do zakupu kolejnych motków... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ się pięknie zapowiada. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi, hi, gdybym nie znała Twoich projektów, to nie powiedziałabym, że to sweterek :) Bardzo fajnie się zapowiada. Lubię takie połączenia w składzie bo przynajmniej dzianiny piorą się lepiej :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietny bedzie jak kazdy od Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. prezentuje się baaaaardzo okazale

    OdpowiedzUsuń